Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ανέκδοτο

Ένας 55άρης πάει σε ένα σεξολόγο:
-Ποιο είναι το πρόβλημά σας Κύριε;
-Γιατρέ μου η γυναίκα μου είναι πολύ μικρότερη και την ώρα που κάνουμε έρωτα αυτή τελειώνει γρήγορα αλλά στη συνέχεια εμένα μου πέφτει.

-Λοιπόν θα προσπαθήσεις να το κάνεις πιο ξεκούραστα.
-Δηλαδή τι εννοείς;
-Να με στοματικό έρωτα ρε παιδί μου κανένα 69 να ικανοποιεί και τους δύο.
Γίνε και λίγο πιο extrem για να τελειώνεται και μαζί.
-Όπως;
-Να πάρε και ένα πιστόλι κρότου και την ώρα που πάει να τελειώσει πρώτη ’’Μπάμ’’ και θα της κοπεί μέχρι να σου έρθει κι εσένα για να τελειώσετε μαζί!!!
Φεύγει λοιπόν χαρούμενος με την ιδέα που του έδωσε ο γιατρός και πάει καρφί στο σπίτι.
Την επόμενη μέρα να και πάλι στο γιατρό.
-Ωωω καλημέρα σας τι γίνεται πως πάμε;
-Τι πως πάμε ρε γιατρέ τι ήθελα και σ’άκουσα με κατέστρεψες.......
Γιατί τι έγινε δεν έπιασε το κόλπο;
-Μωρέ έπιασε κι εκεί είναι το πρόβλημα.
Την στιγμή που αυτή τελείωνε
’’Μπάμ’’ εγώ με το πιστόλι και αυτή΄
Δεν φτάνει που από την τρομάρα της μου τον δάγκωσε!!
Χέστηκε και στα μούτρα μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...