Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Ανέκδοτο

Είναι 3 μικρόβια...
Το μικρόβιο του δοντιού, του αφτιού και του μ***** και συζητάνε..

Λέει το μικρόβιο του δοντιού:


-Κάθε μέρα έρχεται ένα τριχωτό πράγμα στο στόμα και προσπαθεί να με αρπάξει. Εγώ κρύβομαι πίσω από ένα δόντι και δεν τα καταφέρνει...

Λέει το μικρόβιο του αφτιού:
-Κάθε μέρα μπαίνει ένα περίεργο άσπρο πράγμα στο αφτί και προσπαθεί να με αρπάξει. Εγώ μπαίνω λίγο πιο βαθιά και δεν μπορεί να τα καταφέρει...

Λέει το μικρόβιο του μ*****:
- Αυτά δεν είναι τίποτα! Εμένα κάθε μέρα έρχεται ένας καραφλός τύπος ο οποίος είναι αναποφάσιστος. Δεν ξέρει αν θέλει να μπει ή αν θέλει να βγει. Οπότε μπαινοβγαίνει.!!!!
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μόλις φεύγει ξερνάει τα πάντα!!!

Πετάγεται και το μικρόβιο του δοντιού:
-Αυτόν τον π**στη τον ξέρω κι εγώ....

1 σχόλιο :

  1. Ωραιο Site!!! εχω και εγω ενα blog που αφορα τις Ομορφιες της Μεσσηνιας! θα χαρω πολυ να μπειτε και γιατι οχι να σχολιασετε!!! www.messinia1234.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...